Voor een blijvend resultaat.
Zoekmachine optimalisatie is een breed begrip. Er is een waslijst met activiteiten die ondernomen kunnen worden om jouw website hoger te laten komen in de resultaten van de zoekmachines. Drie hoofdfactoren zijn: techniek, content en linkbuilding.
Organische resultaten
De eerste pagina met zoekresultaten wordt door de gebruikers als meest relevant gezien. Deze pagina bevat 10 plekken om bezoekers naar jouw website te leiden. In Nederland is Google de meest gebruikte zoekmachine. Voor de meeste mensen begint het zoeken op het internet hier. Dit maakt het een uitstekende plek om jouw bedrijf te presenteren.
Deze presentatie levert jou:
- Naamsbekendheid binnen jouw product of diensten.
- Meer (relevante) bezoekers op je website.
- Kans op meer contactmomenten, aanvragen en bestellingen.
Seo, hoe doe je dat?
Allereerst is belangrijk te bepalen welke trefwoorden er relevant zijn en wat het gebied is waarin je bedrijf werkzaamheden verricht. Wanneer dit bepaald is kan Takties gaan kijken naar de juiste zoekmachine optimalisatie strategie om je website een hogere ranking te laten krijgen.
De eerste aanzet zal tijd kosten. Zoekmachine optimalisatie is onderhevig aan veel veranderingen en is niet altijd even transparant. Blijven proberen op allerlei verschillende manieren is de oplossing voor het juiste resultaat. Als dit resultaat eenmaal behaald is, is het noodzaak hier aandacht aan te blijven besteden. Seo moet je bijhouden, de concurrentie is heftig in veel gevallen en de manieren worden constant aangepast. Takties zorgt met zoekmachine optimalisatie onderhoudsafspraken voor een stabiele ranking.
Takties probeert het zoekmachine optimalisatie proces zo inzichtelijk mogelijk te maken voor jou als klant. Interesse? Neem dan contact met ons op!